SAYANG

"Sesungguhnya apabila aku menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu, bukan juga yang paling soleh @ solehah dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri. Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna nescaya tidak ada pendakwah, maka akan sedikitlah orang yang memberi peringatan".
~Hassan Al-Basri~

"Mengunakan Internet untuk menyampaikan maklumat Islam, menyampaikan shara' Islam dan memperlihatkan Islam merupakan satu jihad utama".

~Petikan drp Kitab Fikhul Jihad Karangan Prof Dr. Sheikh Yusuf Al-Qardhawi~

"Sesungguhnya saya tidak layak untuk berkata-kata..disini hanya perkongsian ilmu, setiap kebaikan datangnya daripada Allah & setiap kelemahan dtgnya dlm diri saya sendiri. Andai ada salah silap mohon ditegur sesungguhnya saya manusia biasa yg mempunyai bnyak kelemahan".
~Arnida Ariffin~

•*´¨`*••*´¨`*•MARI KITA BERZIKIR•*´¨`*••*´¨`*•

Photobucket
zikrullah n doa

SPECIAL FOR YOU

Sahabat

BarakAllahulana

Kekuatan Arni

Sunday 4 September 2011

Sahabatku di Aidilfitri

                     <nida, ayu,ana,yana,zaty,zana & tihah>
Assalamualaikum...

Sudah 6 hari seluruh ummat Islam meraikan hari raya aidilfitri... dah lama saya x update belog sy disebabkan kesihatan yg tidak mengizinkan, namun walaupun masih tidak sihat syukur alhmdulillah sy dapat juga berkumpul dgn sahabat2 yg amat disayangi. Actually...susah nk berkumpul macamnie sb masing2 ada tanggungjawab & belajar di tempat yg berbeza..time2 cuti2 gni lah leh jumpa... 

Kami berkumpul di rumah Fatiehah & masak nasi ayam bersama2 
<saya, ayu,ana,yana,zaty,zana & tihah> 
saling membantu...so cepat ler leh makan...sebenarnya kami rancang nak jumpa kt tasik tp Tihah ajak kumpul umah dia selesa sikit..kami on jelah...berkumpul kali ni paling best sb semua sahabat ada dan dapat masak sama2 & makan sama2...

                                              <jom makan>


"SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI"
MAAF ZAHIR BATIN



0 comments: